
به گزارش روابط عمومی کانون مهدویت : به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و ایجاد xa0حال و هوای عاشورایی در دانشگاه کانون مهدویت اقدام به ایجاد ایستگاه صلواتی به مدت دو روز xa0نمود که xa0با استقبال بیش از xa0۲۵۰ xa0 نفر از اساتید و دانشجویان رو به رو شدو در جریان برگذاری ایستگاه صلواتی عاشورا xa0همت به پخش xa0بسته های فرهنگی ماه محرم ، طعام نذری به همت دانشجویان و ایستگاه بلوتوث مطالب عاشورایی xa0نمود. ...
ادامه مطلب